Wybierz język

KLOCEK HAMULCOWY OFERUJĄCY TO CO NAJLEPSZE

Udostępnij

PRZEDSTAWIAMY KLOCKI HAMUCOWE FERODO W TECHNOLOGII FUSE+

SKUTECZNOŚĆ I KOMFORT HAMOWANIA


W wolnej chwili  otwórz wyszukiwarkę internetową i wpisz: „Znajdź idealny klocek hamulcowy”.

Następnie wpisz „Znajdź idealną oponę”.

Zobaczysz, że znalezienie idealnego klocka hamulcowego lub opony do Twojego samochodu jest o wiele trudniejsze, niż mogłoby się wydawać. Niektóre strony oferują „przewodnik decyzyjny”, który ma pomóc właścicielom pojazdów zidentyfikować produkt, który zapewni skuteczne hamowanie.

Twoje zapytanie dotyczące opon będzie prawdopodobnie prowadzić do niekończącej się wędrówki przez wzory bieżnika, mieszanki gum i innych cech, które odróżniają jeden typ opony od drugiej. Ale która opona jest „idealna” do Twojego pojazdu? Powodzenia. Będziesz musiał spędzić wiele godzin w internecie, przeczesując tysiące ofert firm oponiarskich i czytając niezliczone opinie mające wpłynąć na Twoją decyzję.

CO WYBRAĆ


Prawda jest taka, że wiele kategorii produktów – w tym hamulce, opony i inne elementy pojazdu – nie posiada wszystkich cech, co powoduje, że klienci muszą wybierać między jednym zestawem pożądanych korzyści a drugim.

Na przykład w przypadku opon klienci są często proszeni o wybór między długą żywotnością bieżnika (wymagającą stosunkowo twardych mieszanek gumowych) a najwyższym komfortem i prowadzeniem (bardziej miękkie mieszanki).

Podobna sytuacja spotyka klientów kupujących klocki hamulcowe. W Europie kierowcy poszukujący skutecznych hamulców mieli do wyboru klocek z jednego rodzaju materiału ciernego – materiału z dodatkami stali (low steel), który co ze względu na wyższy współczynnik tarcia może mieć negatywny wpływ na zużycie tarcz, komfort i pylenie. Dla kierowców poszukujących klocków o większym „komforcie”, niższym poziomie hałasu i dłuższej żywotności, wybór ograniczał się do klocków organicznych (NAO). Preferowany przez wielu producentów samochodów z Ameryki Północnej i Azji, jest to materiał o niższym współczynniku tarcia i dlatego nie zapewnia takiej samej skuteczności hamowania jak materiał z dodatkami stali, zwłaszcza w ekstremalnych warunkach. A hamowanie jest tym, o co chodzi w hamulcach, prawda?

Szkoda, że ​​tak trudno jest wypełnić lukę między wydajnością a komfortem i zaoferować klocki hamulcowe, które spełniłyby wszystkie potrzeby kierowców – bez żadnych kompromisów.

Ale nam w FERODO udało się to osiągnąć.

Fuse-image2-PL-web

 

PRZEDSTAWIAMY TECHNOLOGIĘ FUSE+


Firma FERODO w 1922 r. stała się pierwszym dostawcą okładzin ciernych na pierwszy montaż (OE) do samochodów produkowanych seryjnie, w 1956 r. wynalazła klocek do hamulców tarczowych, a dzisiaj przedstawia kolejną innowację: klocki hamulcowe w technologii Fuse+, pierwsze klocki, które wypełniają lukę między skutecznością hamowania i najwyższym komfortem. Klocek o niskiej zawartości stali (low steel) czy NAO? Już nie musisz wybierać, najnowsze klocki hamulcowe Ferodo oferują to, co najlepsze z obu światów.

Zaprojektowane w Centrum Technicznym FERODO Chapel-en-les-Frith w Wielkiej Brytanii i wyprodukowane zgodnie ze standardami OE w fabrykach FERODO w Europie, klocki hamulcowe w technologii Fuse+ są wykonane z nowego, zaawansowanego technologicznie materiału ciernego, którego opracowanie zajęło trzy lata. Łączy on w sobie wysoką skuteczność hamowania materiałów o niskiej zawartości stali i wysoki komfort organicznych materiałów NAO. Mieszanka cierna tych klocków hamulcowych zawiera kombinację ponad 20 precyzyjnie dobranych komponentów, co zapewnia niezrównaną skuteczność hamowania bez tradycyjnych wad takich jak hałas, skróconą żywotnością klocka i tarczy czy nadmiernemu pyleniu. Dodatkową zaletą klocków w technologii Fuse+ jest wyjątkowa technologia FERODO Eco Friction o zerowej zawartości miedzi, która dodatkowo zmniejsza pylenie i emisję zanieczyszczeń o 60%.

Fuse-image-PL-web

 

ZGODNOŚĆ Z JAKOŚCIĄ OE


Klocki w technologii Fuse+ to kolejny punkt w 125-letniej historii przełomowych innowacji marki FERODO, która kontynuuje tradycję wprowadzania technologii OE na rynek części zamiennych. Inżynierowie FERODO kontynuują badania nad nowymi formułami materiałów, projektami klocków i innymi innowacjami, aby sprostać pojawiającym się potrzebom światowych producentów samochodów i profesjonalistów warsztatowych.

Wypełnianie luk w technologii klocków hamulcowych obejmuje również wykorzystanie unikalnej wiedzy, protokołów testowych i procesów produkcyjnych do produkcji klocków hamulcowych jakości OE oraz o doskonałej wydajności na rynku części zamiennych. Tenneco (spółka macierzysta FERODO) jest od 100 lat wiodącym dostawcą oryginalnego wyposażenia (OE) i nieustannie opracowuje innowacyjne produkty, sprawdzające się w różnych warunkach jazdy, niezależnie od wieku pojazdu. Dla konsumentów oznacza to dodatkową pewność, że ich pojazdy będą hamować bezpiecznie, niezawodnie i cicho. Dla mechaników to oszczędność czasu oraz mniej niezadowolonych klientów narzekających na skuteczność hamowania, hałas, wyczucie pedału i/lub pylenie.

file

 

100 REFERENCJI


Klocki hamulcowe FERODO w technologii Fuse+ są już dostępne do wielu modeli samochodów klasy premium takich jak Audi, BMW, Mercedes-Benz i Volkswagen. Każdy klocek hamulcowy jest dostarczany w komplecie ze wszystkimi niezbędnymi akcesoriami do szybkiego i łatwego montażu. Jeśli nie są jeszcze dostępne dla Twojego samochodu, nie martw się – oferta klocków hamulcowych FERODO Fuse+ będzie stale rosnąć, aby sprostać wymaganiom rynku.

 

CHROŃ „SYSTEM”


Klocki hamulcowe to jedna z najczęściej wymienianych części w samochodzie. Jednak wydajność klocków hamulcowych zależy od wielu innych precyzyjnie zaprojektowanych komponentów. Na przykład nowoczesny układ hamulcowy obejmuje klocki, tarcze, pompę hamulcową, przewody hamulcowe, płyn, zaciski i tłoczki, moduł sterujący układu przeciwblokującego (ABS), czujniki prędkości kół i wiele innych. Wiele z tych komponentów zostało zaprojektowanych tak, aby doskonale ze sobą współpracowały, gdy są instalowane razem.

Aby uzyskać najlepszą wydajność, klocki hamulcowe FERODO (w tym nowe klocki w technologii Fuse+) powinny być montowane wraz z tarczami hamulcowymi FERODO. Tarcze innej firmy mogą cechować się znacznie niższą jakością metalurgii i obróbką, co może negatywnie wpływać na rozpraszanie ciepła, trwałość klocka i tarczy, wyczucie pedału, hałas podczas pracy i bezpieczeństwo.

file

Inną wadą tarcz innych firm mogą być zbyt szerokie kanały wentylacyjne, wynikające z chęci stosowania przez producentów cieńszych i tańszych tarcz. Niestety, tarcze te mogą nie chłodzić tak wydajnie jak tarcze FERODO, co potencjalnie może prowadzić do utraty skuteczności hamowania w miarę wzrostu temperatury i przyspieszonego zużycia klocków. W ekstremalnych sytuacjach przegrzanie może nawet spowodować awarię innych elementów koła, a w najgorszym przypadku zapalenie się koła lub awarię układu hamulcowego.

Dlatego, nawet jeśli tańsza tarcza hamulcowa ma wygląd podobny do produktu wysokiej jakości, zawsze należy wybierać tarcze FERODO dla danego pojazdu.

 

 

Treści zawarte w tym artykule służą wyłącznie celom informacyjnym i promocyjnym i nie powinny być uważane za profesjonalną poradę. Zachęcamy do skonsultowania się z certyfikowanym mechanikiem w przypadku pytań lub wątpliwości związanych z którymkolwiek z omówionych tutaj tematów. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody spowodowane poleganiem na powyższych treściach.

Udostępnij
Pozostałe testy
ładowanie...